Mrs. GD♥
D'Boss!

Assalammualaikum and Hai Stalker. Hope your enjoy reading my blog and don't forget leave your footprints at my Scream and follow me. I fans of BigBang especially GDragon♥.






Entries About Linkies Loves


Scream!

Dont use Harsh Words!


SPY

Assalammualaikum *ketuk screen laptop sambil ambik penyapu* hai hai hai :) dah lama tak update blog ni kan. dah berhabuk dah *masih menyapu* percaya atau tidak hampir sebulan lebih fatin tak sentuh blog ni.sekali tengok sarang labah-ii dah ade siap bertelur lagi comell-ii ank lelabah ni. K wa merepek-.- back to title.Kalau hari tu  fatin cerita Super Junior-Sesy Free and Single hari ni pulak fatin bercerita about Super Junior-Spy *letak penyapu ambik mop pulak* okayy klau korng nak tahu cerita lebih lanjut dan tak nak dengar Mami Jarum memekak baek korang scroll bwh lagi bagus

Hari tu time anniversary 3months fatin.My Bf tell me about him spy.*ala-ala azwan ali* ea wait betul ke BI fatin ni.Fatin rase tak betul ala lantak lah.bukan ade org kesah pun *sekali readers blog ni serbu fatin baling enam biji semangka dkt fatin terus koma* hahaha see fatin merepek.okayy sambung tadi.Fatin kate BF fatin ade spy yg selalu mengintip fatin haikk apekah-.- dia kate seorg budak form 1 dua org budak form2 wah licik ea kau ni.Cube kau tengok aku tak guna pun spy.kau nak tahu kenapa aku tak guna spy.sbbnye wa syg lu. wa percaya lu tak kn curang.wa yakin lu takkn kecewakan wa.Sbb tu lah aku tak guna spy lagi pun main spy-spy ni nmpk sngt tak percaya dkt pasangan sendiri.Hyee believe lah pasangan sendiri ye.And fatin tak kesah pun dia nak pakai spy ke tidak mcm la wa kesah wa tahu lu tak percayakan wa.wa tahu lu takut kehilangan wa kan?*ala-ala tasha dlm cerita Bohsia 2* Aku tak tahu lah kau bayar bape dkt spy kau.ntah betul ke tidak spy kau tu.Itu aku tak tahu dan aku tak nak ambik tahu *kejam gile* *letak mop terus lari dapatkan laptop and terus menaip*.aku tak nak spy kau buat cerita smpaikan relay kite rosak *fatin thinks a positif k* The moral of story jgn guna spy kalau tak percaya yg spy korang tu bole buat keje dengan excellent atau tidak.Kalau korang rasa pasangan kau setia,tak curang tak yah la guna spy untuk mendapatkan kepastian.Guna gerak hati kau dah. kau rasa dia curang dia tak setia,baru lah kau guna spy.Tapi wa syorkan tak yah la guna spy ni mcm budak kecik *ala-ala spongebob*

Untuk pengetahuan korang, ade kena mengena ke cerita aku dengan video klip dkt ats tu.Bgi aku tak de langsung yg ade pun cuma perkataan SPY haha lol-.-' okayy lah korang.korang enjoy lah dengan blog aku yang gile-gile ni k. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin

#Sorry k if fatin ade terkasar bahasa like fatin menggunakan bahasa AKU ,KAU. WA, LU lebih baek kite bermaaf-maafan di hari raya yg mulia ni *ala-ala mummy khaty* aumm